fredag den 31. december 2010

Godt nytår


Godt nytår allesammen!
jeg håber i alle kommer godt igennem det nye år, og får nogle fantastiske stunder med dem i holder af.
Jeg håber at der kommer mange gode stunder i 2011 og mindre af de dårlige, som i 2010har påvirket mig meget. Men i aften så vil jeg ikke tænke på hvad der har påvirket mig her 2010 - jeg vil derimod prøve at se positivt frem, og fejre 2011 når kl. slår 12, og håbe at 2011 bliver et fantastisk år for alle.
Mange glædelige nytårs hilsner fra mig. <3

1 kommentar:

  1. Hej, jeg skriver på vegne af Danske Webchicks. Et community for danske kvinder der blogger. Jeg kan se at din blog er forholdsvis ny og er interesseret i at interviewe dig til vores blog - kontakt mig på info@danskewebchicks.dk hvis det har interesse.
    Mvh
    Marie

    SvarSlet